UŽSAKYMO PRIĖMIMAS
- Išsirinkite iš esamų pavyzdžių maketus ir į elektroninį paštą Jugileee@gmail.com atsiųskite tam reikalingą informaciją (išsirinkto maketo kodą, nuotrauka, vardus, šventės datą, norimus kiekius, kitas pastabas). Nerandant norimų spalvų/maketų, visada rašykite – galima sukurti individualiai ar kažką pakeisti pagal Jūsų norus ir pageidavimus. Savo konkrečius pageidavimus stenkitės surašyti laiške kuo tiksliau.
- Siunčiant nuotrauką išsirinkitę tą, kurią jau norėsite matyti atliktuose darbuose. Esant daug keitimų, maketavimo kaina gali pakilti, atsižvelgiant į keitimų kiekį.
- Kaina skaičiuojama individualiai kiekvienam užsakymui, prieš tai išsiaiškinus tikslias detales: kas yra gaminama, kiek bus maketavimo, kokios naudojamos medžiagos, kokie kiekiai ir pan.
- Apmokėjimas vyksta jau galutinai sutarus detales ir užsakymą. Maketuoti pradedama gavus apmokėjimą, išrašoma sąskaita.
- Jau sumaketuoti ir paruošti darbai visada atsiunčiami peržiūrėti ir sutikrinti. Tai atlikite atidžiai, kad neliktų kokių nors netikslumų. T.y. apžiūrėti ne tik vizualinį pateikimą, bet ir gramatines klaidas, informaciją. Patvirtinti maketai keliauja gamybai. Gavus patvirtinimą už maketą ar teksto klaidas atsakingas užsakovas.
- Vien tik maketai neparduodami. Visi gaminiai jau būna atspausdinti.
- Maketų/gaminių atspalviai svetainėje gali šiek tiek skirtis realybėje, dėl vaizduojančio įrenginio parametrų, apšvietimo, foto įrenginio ar panašių veiksnių.
UŽSAKYMO TERMINAI
- Užsakymo terminas yra skaičiuojamas nuo maketo patvirtinimo, priklausomai pagal sezoniškumą ir to meto užimtumą. Balandžio-rugsėjo mėnesiais pageidautina užsakymą pateikti kuo anksčiau. Vykdomos išankstinės rezervacijos.
- Esant skubiems užsakymams gali būti taikomas papildomas mokestis (priklausomai nuo tuo metu esamo darbų užimtumo). Apie anksčiau norimą gauti užsakymą reikėtų informuoti iš anksto.
UŽSAKYMO IŠSIUNTIMAS
- Siuntimo išlaidas apmoka klientas (nebent susitariame kitaip). Visada siunčiu registruotu siuntimu Lietuvos paštu. Išsiuntusi parašau siuntos kodą, pagal kurį bus galima sekti kur yra Jūsų siunta. Esant pageidavimui, galiu siųsti per lp express ar Omniva paštomatus. Nemokamas prekių atsiėmimas galimas Kaune. Išperkamuoju paštu nesiunčiu.
- Pristatymas į užsienį nuo 5€.
- Gavus pagamintą užsakymą informuokite, kad gavote.
ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
- Užsakant prekes turite nurodyti duomenis, būtinus užsakymo įvykdymui ir išsiuntimui.
- Prekių pardavėjas įsipareigoja saugoti kliento duomenis. Gauti asmeniai duomenys gali būti perduoti TIK tiems tretiesiems asmenims, kurie yra konkrečiai susiję su užsakymo įvykdymu.
- Kliento asmeniniai duomenys kitoms šalims, nesusijusioms su konkrečiu užsakymu, neperduodami, nesaugomi jokiose duomenų bazėse. Duomenys ištrinami praėjus mėnesiui po užsakymo įvykdymo.
- Už pateiktų duomenų teisingumą atsakingas klientas, todėl įsitikinkite, kad parašote tikslų adresą siuntos pristatymui. Jei pirkėjas neteisingai nurodo užsakymo pristatymo adresą ir prekės yra grąžinamos Pardavejui, siuntimo išlaidos Pirkėjui nėra grąžinamos.
- Kai kurie darbai gali būti įkelti į socialinių tinklų Facebook, Instagram paskyras ar kituose socialiniuose ar skelbimų tinkluose reklamos tikslais. Jeigu NESUTINKATE, kad darbai, kuriuose yra naudojamos nuotraukos būtų talpinamos, būtinai apie tai praneškite iš anksto gamintojui. Tada nuotrauka nebus rodoma.
PREKIŲ GRĄŽINIMAS
- Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.
- Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 10 darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis (būtina prašymą dėl grąžinimo reikia pateikti raštu, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis, atsiųsti galima paštu ar e-paštu.)
- Grąžinimo atveju – visi siuntimo/pristatymo/grąžinimo kaštai lieka užsakovui.
- Grąžinama prekė turi būti nesugadinta, nenaudota, tokios pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo. (Šis punktas negalioja tada, jeigu grąžinama nekokybiška prekė).
- Prekės gali būti grąžinamos dėl netinkamos spaudos ar medžiagų kokybės.
- Grąžinimo garantija negalioja šiais atvejais:
a) jei pagaminta prekė yra kokybiška,
b) maketai, spalvos buvo pateiktos ir suderintos iš anksto,
c) prekė ar jos pakuotė pažeista, kai prekė buvo naudota kitais tikslais,
d) prekės pagamintos pagal atskirą specialų užsakymą būtent konkretaus kliento poreikiams.
Facebook Comments